پیچ و مهره گیره رومیزی

Wiki Article

نوع مهره: مهره‌ها ممکن است دارای نوع مختلفی باشند، از جمله مهره‌های معمولی، مهره‌های ضد ریزش، مهره‌های خود برگشت و غیره که بستگی به نوع کاربری و نیاز اتصال دارد.

 این پیچ‌ها به صورتی تولید می‌شوند که ارتفاع سر پیچ با قطر بدنه آنها یکسان باشد. پیچ‌های آلن انواع مختلفی دارند که یکی از آنها پیچ استوانه‌ای آلن سرکوتاه است.

در بخش بعدی به معرفی هر کدام از این پیچ‌ها پرداخته و کاربرد هر کدام را به اختصار معرفی می‌کنیم.

پیچ و مهره فروشی پیچ استور واقع در استان البرز هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی اماده ارائه خدمات و محصولات به شما عزیزان می باشد.

به طور سنتی برای بستن پیچ به نحوی که چوب ترک نخورد، ابتدا باید سوراخی را با دریل ایجاد کرده و در مرحله بعد از پیچ استفاده کرد. پیچ‌هایی که به پیچ خودکار معروف هستند سر تیز آن‌ها همان کار مته دریل و یا بهتر بگویم مرحله سوراخ کردن قبل از استفاده از پیچ را انجام می‌دهد.

همچنین طول بدنه این پیچ رزوه داشته و فقط با کمک مهره اتصال را برقرار قیمت پیچ و مهره کیلویی می‌کند.

پیچ خشکه انعطاف‌پذیری کمتر و مقاومت بیشتری نسبت به پیچ‌های آهنی داشته و بیشتر در ساختمان‌سازی، خودروسازی، سدسازی، صنعت پتروشیمی، نفت و… به کار برده می‌شود.

همچنین در پایان لازم است ذکر شود که یکی از پیشرفت‌های فنی قابل توجه که منجر به انقلاب صنعتی در اواخر قرن نوزدهم گردید استفاده از پیچ‌های مناسب برای کنترل و حفظ تعادل اجسام به جای چفت و بست کردن و اتصالات غیراصولی بود.

پیچ‌های اجاقی به عنوان نوع پیچ ماشین شناخته می‌شوند که یک سر گرد یا تخت دارند.

این پیچ شامل یک استوانه و یک واشر و مهره است. در کارهایی که مربوط به بتن باشد باید از پیچ با سر مخروطی استفاده کرد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مهره‌ها به عنوان یکی از اجزای کلیدی در اتصالات مکانیکی، با توجه به مشخصات فنی مورد نیاز، به بهترین شکل می‌توانند به استحکام و پایداری اتصالات کمک کنند. در ادامه یک لیست از انواع مهره ها را معرفی می‌کنیم:

برخی دیگر از انواع پیچ‌ها وجود دارند که انتهای محور آن‌ها به صورت مخروطی شکل بوده و جهت سوراخ کردن قطعه باید از خود پیچ استفاده کرد. این نوع پیچ‌ها نیازی به مهره ندارند.

پیچ آسانسوری برای اتصال سطوح نرم و پلاستیکی استفاده می‌شود. این پیچ‌ها دارای سری با قطر بزرگ و گردن باریک به شکل چهارگوش هستند.

Report this wiki page